Vidrigt

Skitkväll, skitnattning!
Hatar jobbiga nattningar! Vet inte vem som blir mest ledsen, Ossian eller jag.
Tredje försöket nu och Pether har bytt av mig. Är sjukt inkonsekvent när det kommer till såna här kvällar. Vill bara ta upp honom ur sängen och lägga honom i vår säng eller låta honom somna i famnen men så ska man ju inte göra.. :) Tycker iallafall inte att små barn ska behöva gråta sig till sömns och absolut inte mitt barn!
Extra glad för att Pethers karaktär är lika sunkig som min så han köpte godis till kvällen. Man kan lätt tro att vi är fler än två i familjen som ska äta men icke!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Åhh, vad kuul att du börjat blogga :) Det trodde jag faktiskt inte - härligt! Ät godis och prioritera bloggen!! Jag kommer att läsa varenda dag så klart!!!

Massor av sooliga kramar till er alla från Teneriffa :)

2011-02-28 @ 13:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0