I en familj offrar man sig för varandra

Efter godiset igår kväll (som det faktiskt finns massor kvar av!!) kände jag att jag måste ta tag i mig själv!
Två ägg till frukost och en supergod omelett till lunch!
Bladspenat efter smak, jag hade massor i! Älskar spenat!
Körsbärstomater
Kycklingfilé, genomstekt
2 vispade ägg
Blev proppmätt och orkade verkligen inte äta upp allt. Ossian offrade sig och åt upp mina rester när hans lax och potatismos var slut. Gott!!!
En sida kvar på hemtentan! Hoppas verkligen att jag hinner klart med den idag, har noll lust att lägga ner mer tid på den.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Mmm... ser riktigt gott ut. Jag förstår att Ossian villigt offrade sig! Snart dags för middag på stan för oss, jag vill ha något med de här små goda kanariepotatisarna i salt :)

Hoppas du är klar med tentan nu!!

Kram!!

2011-02-28 @ 20:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0