Underbara unge!

Idag tror jag att b-uppsatsen blev färdig! En stor dag!! En nödvändig dag eftersom vi ska ha nyårsmiddag om inte ens två dygn! Städa, handla, köpa ett halsband och laga mat står på schemat! Ossian har varit jätteduktig de här dagarna som jag har suttit hemma och skrivit! Han vill så gärna vara med och sitta i knät och har han gjort illa sig måste ju jag också blåsa och pussa. Lilla gosungen! Mestadels vill han bara sitta i knät och titta på när jag skriver eller läser men så ibland blir han rastlös och vill trycka på knapparna på datorn eller får för sig att det verkligen är dags för honom att titta på byggare Bob på svt play. Det går ju förstås inte. Vad som däremot gick var att han fick ett eget skrivbord bredvid mitt! Där har han suttit länge, länge. Tagit papper från mitt block och pennor från min pennburk och ritat och ritat. Höjdpunkten var när han fick en gammal föräldratidning att rita i! Han har färglagt bebisarna så noga att dom inte ens syns längre! :) min prins! <3


Kommentarer
Postat av: mamma :)

Stort GRATTIS till den färdiga uppsatsen!!!

Ossian förbereder sig tidigt inför år av studier :)



Hoppas ni får en riktigt trevlig Nyårskväll!

2011-12-30 @ 11:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0