Skrivkramp!

Tittar in och säger hej mellan raderna i min B-uppsats! Känns som att det är det här jag kommer göra om dagarna nu fram till jul. App-blogga funkar ju inte heller, har försökt lägga in en vinterbild sen igår kväll men icke!

Ossian är på förskolan och jag skriver och skriver. Kul att när jag tar en paus så går jag in här och skriver istället. Kul också att jag tog nattningen igår (tog för övrigt en timme och slutade i dubbelsängen) och överlät veckomatsedeln till min sambo istället. Och den blev gjort?! Nej! Så det har jag också ägnat mig åt idag. Ikväll kommer Moa hit och äter innan vi ska träna. Mys! Sista träningen för terminen är det också vilket bara är ångestframkallande men nästa termin kör vi igång med Kettlebells och pass TVÅ gånger i veckan! Kanske blir någon fason på min degkropp trots allt!!

Matlista får ni av mig med noll inspiration men min vardag kan ju vara någon annans ovardag eller nåt!

Måndag
Köttfärsbiffar, potatis, brunsås.


Tisdag
Pasta carbonara.


Onsdag
Flygande Jakob, ris.


Torsdag
Soppa och våfflor


Fredag
INGARÖÖÖÖ!!!!!

Sen bilr det förhoppningsvis julmat och godis dygnet runt! Åååh vad jag längtar!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Niklas

Vad hände med hemmagjord pizza dah?!

Är jag tvungen att skicka bilden igen eller? ;)

Puss påre!

2011-12-19 @ 10:59:53
Postat av: mamma :)

Från fredagen och framåt garanteras mängder av skinkmackor, Jansson, sill, härliga frukostar, god väldoftande glögg, pepparkakor, julgodis och ... ja - julgodis :)

Snart är det juuul och här på Ingarö har marken fått ett mycket tunt täcke av blöt snö - men lite vitt är det iallafall :)

Nu kan julkänslan infinna sig!!

2011-12-19 @ 12:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0