Skinkkoma

För det kan vara den godaste skinkan vi har gjort!!!


Kommentarer
Postat av: mamma :)

Skinksmörgås med senap.....!!! Jag visste att ni skulle fixa skinka före oss - är den slut nu? Pappa är riktigt avis, men vi har faktiskt köpt en 4 kilos Piggham i dag :) Vi har bl.a. varit i Nacka Forum idag, inte smart alls! Hur mycket folk som helst. Men nu har vi köpt golvlampan iallafall :) Regn/blötsnö hela dagen - nu ska vi bara vara inne!!

2011-12-17 @ 17:56:35
Postat av: Victoria

Jo att ni har varit i Nacka vet jag ju, vi pratade faktiskt två gånger medans du var där! ;) Skinkan är inte slut, den ska med till Tomas och Veronica imorgon på vår julfrukost! Puss

2011-12-17 @ 19:22:04
URL: http://wiffi.blogg.se/
Postat av: mamma :)

Just det, ni har ju gemensam julfrukost idag, trevligt!! Jag slår in julklappar - tom en julklapp till självaste Säbyvikstomten... man vet ju aldrig om han kommer på besök på julafton :)

2011-12-18 @ 11:32:18
Postat av: Niklas

Ok, låt mig för en kort stund klä mina innersta tankar och känslor i ord:

GE. MIG. SKINKSMÖRGÅS. NU.

Pheuw. Känns skönt att ha det sagt. :)

2011-12-18 @ 22:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0