Julstök

Ossian drog till med en icke-sovmorgon vilket innebär att han vaknade tidigare än när vi ska till förskolan. Ungefär en timme tidigare. Vi fick ändå lysen att ligga kvar i sängen i 1,5 timme och mysa, kolla lite på barnprogram och läsa lite bok.

Idag kommer Annie, Claes, Filippa och Zahara och hälsar på och ska sova över! Ska bli så mysigt! Längtar efter Filippa som jag får träffa alldeles för sällan! Men först ska vi försöka hinna dammsuga. Och ta en promenad. Och handla grejer så vi kan baka idag!!! Igår köpte jag en pepparkaksdeg och idag ska jag handla så jag an baka pepparkaksmuffins och saffransmuffins! Har två grymma recept som jag kan lägga ut här senare. Kanske försöka få färdigt pepparkakshuset också eller så får det förbli ofärdigt. Som en symbol.
Året vi inte kunde slutföra någonting.



Bild från Söta saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0