Julgodis

I år har jag tagit på mig att fixa julgodis och fika till vår julafton. Till Pethers stora besvikelse så är jag sugen på att prova något nytt istället för pärontryfflarna som jag har gjort de senaste åren. Saffransmuffins ska göras, kanske redan idag. Knäck, självklart! Men sen då? Jag är sugen på rocky road, bountybollar och praliner med saffranskola... eller man kanske skulle göra dom med pepparkakskola när jag ändå ska göra saffransmuffins... Gud, hoppas inte mamma läser det här men jag kanske gör allt! ;) Det är ju trots allt bara jul en gång om året...

Medans jag bestämmer mig så kan ni roa er med att dreggla över världens bästa recept på revbensspjäll. Jag svälter nästan ihjäl bara av att tänka på dom... Mmm!!!!!!!! Kolla här!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Mammor läser ALLT! Ska vi inte äta någon mat alls på hela julen!? :)

2011-12-11 @ 19:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0