Helgen rusar förbi!

Och jag hinner inte ens fatta vad som hände! I fredags hade vi den första träffen med Johannas egenpåhittade bokklubb! Mycket, mycket trevligt!!! Trots att vi bara var två som läst ut boken! ;) Massa god mat, vin, ostar. Herregud. Jag har nog fortfarande inte hunnit bli hungrig sen den kvällen tror jag. Bakis däremot hann jag bli! Typiskt! Nästa gång är det hos mig vi ska vara. Inte förrän i mars! Men jag tror nog att vi kanske hinner ses däremellan. En bio eller nåt skulle ju inte sitta fel!
Får fortsätta uppdatera ikväll för snart kommer Johanna och barnen och ska baka pepparkakor! En dagens putfit får ni också. Inte min förstås för den här bloggen är ju Wiffis!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Bokklubb och bakis... Hm.

2011-12-18 @ 22:12:12
Postat av: Niklas

Bokis och bakis....?

Aaaaahh, vilken jobbigt tråkig ordvits, sorry för den.

Skön bild på lillen däremot, han ser förvirrad och målmedveten ut på samma gång. :)

2011-12-18 @ 22:51:23
Postat av: Nonasmammi

Men åh, låter som en bra bokklubb!

2011-12-19 @ 08:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0