Gosh så trött!

Gud nu är jag så himla trött men hej jag lever och mår bra!

Ossian är frisk och ska gå till förskolan imorgon, jag ska hem till Emelie och fortsätta plugga. Var där idag med och gjorde små lappar med alla instuderingsfrågorna. Frågan på ena sidan och svaret på andra. Superbra, tror vi kommer lära oss massor av det!

Nu ikväll har vi varit i Marieberg. Letat diskho, bänkskiva och köpt lite julklappar. Varit på IKEA också förstås! ;) Ätit äcklig middag på en restaurang och haft det rätt bra på det stora hela! Jag ska försöka hålla mig vaken en stund till så jag hinner slå in julklappar men det är rätt tveksamt. Fy. Bättre lycka imorgon! Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0