En dag...

Dagen har spenderats hos Emelie i Vingåker. Hon och jag och Psychinfo, den fantastiska söksidan för psykologiska vetenskapliga artiklar. Allt detta för att få ihop en bra grund till vår B-uppsats vilket jag tror att vi har fått! Fick även en smarrig lunch från thairestaurangen i Vingåker och en tripp till Iittalaoutleten på lunchen. Jag behövde en muffinsplåt till mina saffransmuffins och pepparkaksmuffins som jag ska baka till jul. Fick även med mig fina servetter, ett ljus och några julklappar hem.

Ikväll kom även den första av de två kokböcker som jag beställt från grannbarnens jultidningskatalog. Helt underbart! Nu vet jag vad jag ska göra ikväll.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0