20/12

Bloggappen strular verkligen och jag publicerar inlägg när det funkar. Som det förra tillexempel, 20 timmar för sent! Har haft föreläsning om kvalitativ forskningsmetod idag, det som jag och Emelie använder oss av i vår b-uppsats. Mycket intressant med en av mina favoritlärare, empatiforskaren Jakob! Efter skolan satt vi en stund här hemma och pluggade innan jag tog pulkan och hämtade skrutten! Vi gick hem med pulkan och lekte ute på tomten i en timme ungefär! Mysigt!! Byggt en snögubbe har vi också hunnit med!!


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

ja du nästa år får vi promenixa å träna m.m.



kram på dej<3

2011-12-20 @ 20:14:02
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Niklas

Ahh.... så det var en snögubbe du skickade igår...? ;)

2011-12-21 @ 11:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0