10/12 2011

Jaha, hemma är jag medans Clara, Emelie och Johanna glider runt på IKEA utan mig. Snyft. Tycker sällan så synd om mig själv som när jag går miste om att hänga med kompisar eller pendera pengar och nu missar jag båda två samtidigt!!! Buhu. Riktigt surt. Ossian är iallafall ordentligt sjuk. Kräks, kräks, kräks och har knappt fått behålla vatten. Nu har han ätit fem smörgåskex och druckit vatten och än så länge är det kvar i magen.
Fick hem en fin klänning igår som skulle ha invigits idag men istället består min outfit i pyjamasbyxor, sovlinne och stor munktröja. Halv ett på eftermiddagen.. Kläderna jag har på mig skonar jag er från att se men den fina klänningen kan jag bjucka på! Kanske blir bra till julafton...!

Från H&M, står vinröd på beskrivningen men är mer lila tycker jag. Fin iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0