WTF!?

Så dumt! Åkte till Ikea framför allt för all köpa ny byrå till Ossians rum. Det var bland det första vi hittade och jag fotade av lappen där lagerplatsen stod, precis som jag brukar göra! Lite senare kom vi fram till pennorna och lapparna som Ikea har att skriva upp lagerplats på och då fortsatte jag skriva på en sån! Förstås ledde det här till att jag åka hem utan byrå! Kom nästan ända hem innan jag först kom på att jag glömde köpa lila förvaring till byrån och då... Faaaan, byrån!!! SUCK! Men egentligen ska jag inte klaga för nu ska vi åka till Ikea i Västerås imorgon istället!! :)
En del saker köpte jag iallafall!
Den gula.. förstås! ;)
Hittade lite fina kläder till Ossian också men dom får nog föräras ett eget, senare inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0