Vår årsdag!

Känns som att det var tur att vi inte hade några förväntningar på den här dagen. Varken jag eller Pether är speciellt duktiga på att vare sig komma ihåg årsdagar eller fira dom!

Middagen blev god!! Jättegod! Nu, tre timmar senare är vi fortfarande mätta, sitter med varsitt glas vin mittemot varandra i vardagsrummet. Jag med datorn och Pether med Viasat explorer som sällskap. Kul. Ossian gick vi och la vid halv nio. Han fick en flaska välling som vanligt, den enda skillnaden var egentligen att han ville ha mer när vällingen var slut. Jag gick ut som vanligt och han skrek, ovanligt nog. Efter en stund gick jag in, han började hosta och när jag lägger honom på sidan så kräks han upp all välling. Skrutt! Bara att plocka upp honom, tvätta, byta sängkläder, dricka vatten och sen lägga honom igen och då somnade han på en gång. Så nu hoppas vi verkligen att han INTE är sjuk!!! Att han "bara" kräktes för att han blev så ledsen men fan, han brukar inte kräkas så jag har inga större förhoppningar... Hoppas hoppas att vi inte har smittat några av dom vi träffat idag men man smittar vl inte förän det bryter ut? Men... hoppas verkligen att han inte är sjuk!

Så ser vår kväll ut iaf, hoppas ni har det något roligare! ;)

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Tur att ni hann äta middag iallafall :)

2011-08-08 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0