Eller kanske den här?

Som vanligt när jag inte riktigt har något att göra så funderar jag ut någonting som jag kan köpa. Oftast skor till mig eller kläder till Ossian och dit kommer jag säkert också lite senare men just nu är det Ossians rum som tar upp de mesta av mina tankar. Jag vill flytta hans spjälsäng och jag mäte väggen igår där jag tänkte att den skulle stå och den får perfekt plats! Nu behövs det bara förvaring till hans rum. Nej förstås, inte bara förvaring men först förvaring! Det behövs ett litet bord och små söta stolar också! Velar lite mellan två förvaringar, båda från IKEA.
Antingen den här
Tillsammans med den här! Man sätter den i ett av facken och delar av det.
Hoppas det blir tillräckligt stort för att få plats med ett pussel eller en plocklåda eller nåt sånt.
Är lite tveksam till att allt är så vitt! Är rätt färdig med den vita inredningen, hela min förra lägenhet var ju vit! Superfint och fräscht - absolut, men nu vill jag ha färg!!!!
Typ som den här, mitt andra alternativ!
fast kanske i den här färgen...?

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Jag tycker den helvita är jättefin! Snyggt mot den gröna väggen. Hur är det med Ossian, han blev inte sjuk?

2011-08-09 @ 17:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0