Substitut

Johanna: Om jag köper den här för 1000 så kan jag behålla min Pepe!
Bild från MQ

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Har du kommit på än?

näe..jag tog inte tårtbiten,men är bra sugen..å blir ju inte bättre av att jag ser dina goa chokladbollar när jag går in i din blogg..

men jag ska ju försöka va lite duktig vardagarna ju,men gissar det kommer sluta med att jag moffar i mej så mkt på helgen att om jag då gått ned nåt i vikt på vardagarna går jag upp det på helgen..ha ha...

kramkram<3

2011-08-23 @ 22:34:38
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Nonasmammi

Ja, det är bättre, du är ju faktiskt student Victoria, STUDENT!! Du ska ha ont om pengar, shoppa på Myrorna och tradera, så det så!! =)

2011-08-24 @ 09:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0