Småstadsshopping

Hade en förmiddag med Moa i Katrineholm idag. Segaste staden någonsin! De affärer som har öppet stänger klockan 13 och hela stan är död på söndagar. Möjligtvis att pizzeriorna har öppet för att de som gjort bort sig på statt eller harrys kan få dränka sin skam och bakfylla i smält ost och cola...

Det är ju sjukt vad man ser söta bebiskläder nu överallt! Herregud! Att jag lyckades hålla mig från att köpa någonting idag var ju ett under.. Och dessutom rätt onödigt när jag faktiskt fick komma hem till Veronica och Meja idag och gosa! Herregud lilla skruttan vad fin hon är! Tur att jag redan hade köpt och till och med slagit in hennes paket för flera dagar sen! ;)

Någon som däremot fick lite grejer idag var Ossian, föga förvånande. Den här bloggen är egentligen skitdålig för jag blir ju smärtsamt medveten om hur mycket jag handlar till honom. Skit samma, fina grejer var det iaf! En mössa och en tisha på rea och en keps som Annie och Claes hade köpt till Ossian, men som var för liten, fanns äntligen i rätt storlek!
Mössa från Kappahl, 30 kronor. Keps från H&M, 50 kronor
Tisha från Åhléns, 30 kronor

Kommentarer
Postat av: mamma :)

En liten Meja, vilket fint namn! En alldeles ny liten kompis till Ossian... :)

Håller verkligen med om att det finns så fantastiskt fina små bebiskläder - mycket svårt att motstå dem, det vet jag av egen erfarenhet ;)



Vilka fina saker du hittade till Ossian, inga bebisstorlekar där inte!

2011-08-07 @ 12:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0