sicko

Och så ligger man här. Nedbäddad i soffan med en psykologibok på bordet och sömn bakom ögonen. Genomförkyld och irriterad. Dels på grund av förkylningen men också på grund av inskolningen som går sådär. Är så frustrerande att inte känna sig trygg med vart man lämnar sitt barn! Känner alla såhär i början? Och jag VET att jag är kritisk men ska man inte kunna begära det allra bästa för sitt barn, vem ska man då kräva det för?

Jag åkte hem från skolan efter en timme ungefär. Orkade verkligen inte. Näsdukar, nässpray, alvedon och halstabletter fick vara mitt sällskap tills jag kom hem! Jag hoppas verkligen Ossian vill ha en soffliggardag, annars får han vara med sin pappa! :D Man kan iaf inte säga att jag inte gjort mitt bästa för att få en eftermiddag i soffan! Vindruvor i kylen och dessa två som gud-vad-du-är-duktig-på-förskolan-present! Smart!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så du hittade Totte...vad bra! :) Melvin är helt såld på den.

2011-08-31 @ 18:37:35
URL: http://annalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0