Shop til you drop!

ÄLSKAR att spendera pengar och när jag hittar något som jag tror är riktigt bra så är det nästan ännu roligare!
Vi började morgonen med inskolning. Vi var inne tillsammans med en personal och hennes inskolningsbarn eftersom "vår fröken" var ledig idag Gick ju smooth men han lekte ju bara, precis som på öppna förskolan fast med färre barn. Imorgon kommer "vår fröken" tillbaka så då hoppas jag att det blir mer som en vanlig inskolning. Känns rörigt än så länge men det blir säkert bra! Det måste det bli iaf för det finns ingen annan förskola här i byhålan.
11 var inskolningen klar och när vi kom hem hade Anna och Melvin kommit. Vi hängde lite ute, gick in med en galen Ossian och gjorde korv stroganoff. Efter lunchen packade vi in mutor, vagnar, bilbarnstolar och barn i bilen och åkte mot Kumla och Kavat!!! Vilken fynddag! Det enda jag inte köpte som jag hade kunnat tänka mig var en didriksonoverall och den skippade jag för att jag tror att Stadiums overall är bättre. Helt enkelt så. Men jag köpte...
Fodrade gummistövlar!


Gröna fodrade galonvantar, svarta vintervantar och 2 par ullstrumpor!




Fodrat regnställ, Didrikson.

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Vilka bra saker, nu kan han vara ute länge och ha roligt även om det är kallt och blött! Grönt är skönt :)

2011-08-24 @ 22:11:08
Postat av: Anna

Tack för idag! :) Vi fick tag i bra saker! :) kramar!

2011-08-24 @ 22:31:11
URL: http://annalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0