Regntripp

Att säga att regnet har vräkt ner idag skulle faktiskt vara en riktig underdrift! Herregud vad det har regnat! Till regnets fördel hörde att Pether följde med min och Ossian till Tuna Park för att köpa lite kläder till Ossian. Jag har börjat inse att jag aldrig kommer få tag i byxorna jag vill att han ska ha från Lindex. Kört! Men idag kompenserade vi med två par andra byxor. Vi har även kollat på en vinteroverall på Stadium och klämt lite på fodrade regnkläder och stövlar.
Första byxorna är från H&M, 199:- och de andra från KappAhl, 149:-
Är sugen på en overall från Stadium nu. 999:- och känns jättebra! Helt sjukt att man börjar kolla på overaller redan nu men hur ska man annars få tag på den man vill ha?
Nu verkar Ossian vakna. Vi ska vara inne resten av dagen tror jag. Är sjukt tråkigt väder ute! Vi ska stanna inne och vänta på att grävaren kommer och styr upp vår tomt, är rätt trött på det här nu..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan meddela att overall blev inköpt i helgen... Kändes helt sjukt, men vad gör man om man vill kunna välja färg, stil, mm?

2011-08-23 @ 18:59:22
Postat av: Z

Kan meddela att overall blev inköpt i helgen... Kändes helt sjukt, men vad gör man om man vill kunna välja färg, stil, mm?

2011-08-23 @ 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0