Realitycheck

Vi är hemma från förskolan igen, har fått lunch och Ossian sover. Skönt! Idag fick jag lämna honom en stund. Jag och J gick till Ica och jag fick vinka lite till Ossian som inte var helt nöjd med att mamma gick! Gosunge! Det är ju precis det här vi behöver öva på, att vara ifrån varandra! Vi har inte sovit ifrån varandra en enda natt, jag har varit hemma med honom i tre månader konstant. Det är ju lika mycket jag som han som behöver få säga hejdå, vinka och känna att det går bra. Mitt fina lilla barn. Tänk att man kan älska så att man nästan går sönder!!

På måndag kommer Thyra tillbaka till förskolan efter sitt sommarlov. Kommer ju kännas hur tryggt som helst för Ossian att hon är där! Och på måndag är det ju även pappa Pethers tur att ta över inskolningen!! Tillbaka till verkligheten för min del. Läsa tjocka engelska psykologiböcker och skriva jobbiga texter med massa källhänvisningar. Har precis sökt CSN, skippade lånet det här läsåret och tog bara bidrag, får väl se om vi klarar oss på det. Hoppas verkligen det! Skulle ju vara sååå skönt att inte ha massa studielån som släpar efter en hela livet. Jag vill ju ha kul för min lön sen! ;)

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

ja visst är de skumt att man kan älska sina barn såå mkt..



ja,du jag har inte heller tagit scn lån hitills..fast när ajg väl vet vad jag vill plugga till kanske jag behöver göra det..

men jag får fundera lite till..hmmm.



kramis å trevlig helg!!!!

2011-08-26 @ 20:04:00
Postat av: svintoflickan

ja visst är de skumt att man kan älska sina barn såå mkt..



ja,du jag har inte heller tagit scn lån hitills..fast när ajg väl vet vad jag vill plugga till kanske jag behöver göra det..

men jag får fundera lite till..hmmm.



kramis å trevlig helg!!!!

2011-08-26 @ 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0