Preschool

Vet inte riktigt vad jag ska säga om inskolningen. Ingenting just nu tror jag. Ska fundera på vad jag tycker egentligen och sen se vad förskolan säger. Är inte helt nöjd men heller inte helt missnöjd..

Ossian fick leka själv en stund på gården idag. Eller långt ifrån själv men utan mig. Jag satt inne med Mamma J och klippte ut nallar och traktorer och kaniner ur färgad kartong. Ossian blev jätteglad när jag kom ut och vi skulle gå hem. Så pass glad att han inte ens ville gå tillbaka för att hämta vagnen :)

På eftermiddagen lyckades vi lämna rivningshuset vi bor i och åkte hem till J,J och J och fikade och kollade på djuren. Är så sjukt trött på det här huset och allt runt omkring det. Vi har tillexempel haft en grävare här som det har tagit ungefär 8 veckor att gräva hos oss. Nu när jobbet skulle bli klart så går självklart grävmaskinen sönder så inte nog med att vi har takstolar och rivningsmaterial i hela trädgården, vi har dessutom jordhögar och en trasig grävmaskin på tomten. Yeey!

Nog med bitterhet för idag, nya tag imorgon! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nonasmammi

Blåbär och vetedeg, det sover man gott på!!Tack

2011-08-25 @ 21:57:42
Postat av: svintoflickan

å så kryptiskt..man vet ju inte alls då vad du eg tycker...

nu ska jag sova..eftersom jag ändå har bestämt jag inte får äta sött på veckorna..helst..så kan jag lika gärna lägga mej för jag är så sugen på en röd burk med vit text..jag nämner inte ens dess namn för det är alltför frestande..



du är en riktig shopingbrud du..

å väldigt bra smak.

du får komma o ge lite tips till vårt omoderna hem.



kramkram

2011-08-25 @ 22:12:16
Postat av: mamma :)

Jag funderar lite på om jag kanske skulle åka till er på torsdag efter jobbet - vad tror du om det...? Pappa tänkte att han kunde komma på lördagen (till middag... :) och så kunde vi åka hem tillsammans på söndag morgon. Pappa jobbar ju då och då skulle jag kunna jobba hemma på söndagen istf på fredagen. Tror du det skulle kunna fungera för er del? Då kanske jag kan få följa med och hämta Ossian på fredagen, det skulle vara så roligt!

2011-08-27 @ 10:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0