Ommöblering

Köpte en ny lampa till Ossians rum igår och den gjorde att jag blev jättesugen på att möblera om!! Känns som att vi borde kunna ha lite mer leksaker i hans rum, nu är alla hans saker i vardagsrummet men han börjar mer och mer gå in i sitt rum och greja så nu kanske det är dags! Jag hade tänkt att sängen iallafall ska få flytta till väggen där byrån står. Byrån vet jag inte var den ska vara. Sen kom jag på att.. Ni kanske inte ens vet hur hans rum ser ut?! Så här kommer ett par bilder!
Nya lampan! 79:- från Åhlens..
Hyllan ovanför sängen. Myslampa och napplåda.
Babywatcher! Det viktigaste i vårt hem!!
Hyllan ovanför byrån
Såklart sängen och finaste mattan!
Lampfynd med figurerna från favoritböckerna!
Ja, såhär ser det ut på den lite mer städade delen av vårt hem... :)

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Vilken bra idé att flytta sängen till byråväggen! Lätt att bara kika in genom dörrspringan och kolla om han sover... Hur blev det med möbleringen då?

2011-08-05 @ 22:22:24
Postat av: mamma :)

Fin lampa förresten :)

2011-08-05 @ 22:24:11
Postat av: Anna

Jättefin lampa. :)

2011-08-06 @ 13:19:06
URL: http://annalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0