Nertaggad för nu..

När jag hade fått prata med kundsupport, efter tio minuter i kö som nummer ett, släppte min hjärnblödning något och jag kunde packa ihop skorna igen och äta en knäckemacka. Lunch låg inte högst på listan efter både melon och bullar hemma hos Ossians blivande förskolekompis där vi spenderade förmiddagen bland grisar, får, hundar och kaniner! Lycka för Ossian och jag klagade inte direkt heller... :)

När Ossian hade sovit klart och jag inte pluggat en sekund (däremot läst ut boken "Lyckan, kärleken och meningen med livet") gick vi ner till affären och köpte vindruvor, bea, tomat, mozzarella och basilika! Vindruvor till Ossian som just nu sitter i soffan och moffar vindruvor framför Händige Manny och jag ska strax förbereda vår middag. Entrecote, bakpotatis och tomar och mozzarellasallad!! Mums! Grattis till oss på vår förlovningsdag! <3

Kommentarer
Postat av: Nonasmammi

En riktig "girl power" bok! Tack för titten! Jonatan fixade ett besök tills imorgon oxå då Theodor skulle titta över, dåligt tajmat av mig, vi hade kunnat haft en riktig förskoleträff!! Natti

2011-08-08 @ 21:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0