Lindex

Ossians blivande dagiskompis hade ett par så himla fina mjukisbyxor sist vi träffades! Från Lindex! Jag går typ aldrg ens in på Lindex förrutom när jag ska kolla bebiskläder men nu kändes det som att dom kanske kunde föräras ett besök med fokus på pojkkläder! Kul att Ossian äntligen kan börja gå in på 86-kläderna, utbudet blir direkt mycket roligare!! Har väl svårt för Lindex mest för alla deras figurer och gulliga grejer på barnkläderna men jag hittade några guldkorn!!
Jeans med muddar
Joggingbyxor
De var de här som J hade... kanske osmidigt att köpa likadana,
eller så får han helt enkelt låta bli att ha dom på förskolan! :)
Jumpsuit, behöver väl ingen förklaring! Mysigaste plagget!

Kommentarer
Postat av: Nonasmammi

Vaa!! Får inte Nona ha sina på dagis!! =)



Allt var fint!!

2011-08-17 @ 12:07:42
Postat av: Victoria

Haha! Ja precis så jag tänkte! Never again!!! ;)

2011-08-17 @ 14:03:36
URL: http://wiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0