Lilla julafton

Gick galet fort att få hem leveransen från Lekmer! BEställde igår morse, fick mail om att det var skickat under eftermiddagen och vid lunchtid idag fanns paketet att hämta på ICA! Sådär ska det alltid vara när man handlar på nätet. Framför allt när man får betala frakten... Gillar inte riktigt det. Känns som så onödiga pengar.. Ossian blev iallafall helt överlycklig över jättepaketet! Det var inte bara saker till honom i det men det enda jag tänker visa är vad jag köpte till honom! Det andra får vänta..... ;)
En hel hink med köksgrejer!!!!! Lyckan var total!! Flera minuter satt han och "wohoo"-ade.
Kan jämföras med när vi skulle till IKEA, det fick bara ett wohoo...


Städgrejer!!!! Det måste vara det absolut roligaste att leka med!
Står från två år på kartongen, från tre år på baksidan men passar Ossian perfekt!


Två pussel! Och ja, han var en naturbegåvning!!
Är så kul när det man köper blir så bra! Men å andra sidan. Vem ska veta bäst vad som passar ens barn om inte man själv?

Kommentarer
Postat av: Nonasmammi

Morning! Jag har kikat in nu på sistone när du "länkar" på fejjan! Kommentera; Nej..... Jag vill bara smygläsa! Lite så känns det!



Vilka projekt ni dragit igång!! Hoppas ni blir klara innan vintern kommer =)



2011-08-05 @ 08:19:21
Postat av: mamma :)

Vilket härligt paket och vilka roliga saker till Ossian! Förstår att han wohooade :) Köksgrejer och städgrejer - ett listigt val.

2011-08-05 @ 08:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0