Lax!

Hur mycket jag än snyter mig så finns det fortfarande mängder med murbruksdamm kvar i min näsa! Sjukt äckligt! Imorgon är det jag som knackar tegel med munskydd. Och skyddsglasögon. Inte bara fördelar med en stark kille! ;) Hehe..
Fick besök av Pethers mamma idag så middagen blev rätt fattigt dokumenterad men desto godare! Älskar lax!! Idag blev det inkokt lax med dillmajonnäs och färskpotatis! Yummie!

Ca 750 gram lax.. mmm...
Såhär ser det oftast ut hos mig när jag lagar mat! :D

Hoppas ni vet hur potatis och broccoli ser ut för det får ni faktiskt ingen bild på! Sa till Pether idag att jag skulle sova direkt när vi kom in ikväll men här sitter jag ändå... Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

jag fattar inte..vad gör ni med tegelstenarna eg?

kram kram

2011-08-03 @ 23:56:31
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: mamma :)

Bra idé att köra med munskydd - ni har ju en del tegel kvar...:) Kommer att bli såå fint med en bred mur runt altanen, en härlig ställe att sitta på! Middagen såg smaskig ut, bra med länk till dina recept :)

2011-08-04 @ 09:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0