Kokboksfynd!

Idag kom min storebror och hälsade på så mycket mer än att hänga med honom har jag inte lust med. Vi har ätit smarrig middag och godissvullat till en dålig film medan regnet öst ner och åskan mullrat utanför! Nu har jag krupit ner i sängen och ska strax sova, ville bara berätta om mina nya böcker som kom från Adlibris idag!

Den här gav jag mig själv från Pether i försenad födelsedagspresent! Smart! :)



Den här fick jag för att den blev billigare om man handlade för... Vi kan säga 200 kronor....
Betalade 49 kronor för den istället för 104! Fynd!!

Sov så gott inatt alla, det kommer jag verkligen göra!!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Riktigt smarrig middag, den ska jag också göra! Hälsokokboken var alldeles ny för mig, ser fram emot provsmakning...:) Ha en härlig onsdag tillsammans, hoppas det blir bättre väder än i går!

2011-08-10 @ 08:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0