Ikea!

Känner att jag följer ett tema idag, inte mig emot -Jag är ju svag för shopping och jag ska dessutom förhoppningsvis få utlopp för det imorgon (igen...)!
Imorgon bär det av till Ikea med Emelie. Ska bli riktigt kul att hänga lite innan skolan börjar igen! Korven ska med förstås. Pether ska jobba imorgon också. Han "jobbar" nu med med jag har hört honom stå och babbla utanför i en halvtimme snart så hur mycket han nu jobbar när jag inte är hemma är jag faktiskt inte så säker på. Han får göra som han vill (jag vet, snällt av mig). Det är ändå han som har massa andra jobb som väntar, jag har skolan som drar igång om en och en halv vecka så då flyr jag fältet oavsett tak på huset eller icke!!
Borde egentligen skriva en handlingslista tills imorgon men jag har en känsla av att jag ändå kommer köpa på känsla. Älskar Ikea! :D
Fint bord till Ossians rum
Vilken av stolarna ska man välja??
Söta mjukisleksaker. Till Ossian förstås, som är svag för både djur och traktorer!
Förvaringsmöbel till Ossians rum
Istället för Malm trelådors byrå - Två tvålådors! :D
BUGS! Söta, mjuka. Ge mig! Och ge mig en saccosäck samtidigt tack!
Okej, den här kommer jag inte köpa men fatta vad kul att ha en egen rutchkana inomhus!
Tråkigt. Gardinstång och duschmatta. Tråkigt.

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

älskar också ikea...man hittar alltid något!!



fina kläder du köpt.lindex har mkt snyggt till killar tycker jag,då det flesta butiker inte har så kul till killar..om jag jämför med tjejer.som sagt.



den där hela dressen typ one piece..ler.tycker jag är assöta till små barn..typ lea vore gulligt,fast om jag skulle ta på mej en sån skulle jag nog se ut som fiona i shrek.



men ossian blir säkert suuupergullig i sin.



kramis

2011-08-17 @ 23:08:37
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0