Dripp dropp...

Hektiskt dag, I love it! Har hunnit med långpromenad, lekparkshäng och Västerås! Äntligen har vi köpt byråer till Ossians rum! ;) De fina gula stolarna jag ville ha hade de leveransstrul med så inga stolar idag! Däremot en ny kavel till mig och nya ugnsformar/uppläggningsfat.
På vägen hem började det regna och nu vräker det ner!! Är lite nyfiken på hur blöt Pether kommer att vara när han kommer in. Ja, han är ute. Ja, det regnar in. Det blir lätt så om man bara har en presenning som tak eftersom resten av taket ligger på gräsmattan. Inte nog med att det hänger en presenning för alla fönster i vardagsrummet - Nu har jag en man där också! Man kan få mardrömmar för mindre...

Kommentarer
Postat av: Nonasmammi

Jomen visst sörrö, skulle bara kolla om du sett stolarna de tagit in på Åhlens, plast, i gult, grönt, rött el blått. Bra pris och ganska justa! Fast nu har du ju köpt bord redan men ville bara säga det! Såg dem idag när jag handlade! Så ni sover i baddräkt och simring inatt då. =)

2011-08-19 @ 22:30:13
Postat av: mamma :)

Annorlunda och fantasieggande miljö alltså - tur att du är vuxen nu min dotter :)

2011-08-20 @ 12:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0