CRAP!

Alltså... Skitnätternas skitnatt!
Ossian vaknade vid halv tre. Halv fem gick Pether och la sig i soffan. Fem över halv fem kom jag upp och viskade svordomar i köket för att vi inte hade några rena flaskor. Pether kom till undsättning och började diska, jag försökte att inte bryta ihop och gick och la mig med Ossian igen. En flaska välling och ungefär 30 minuters frågade efter pappa så somnade han äntligen!! För att vakna igen tjugo i sju. I och för sig så väckte han mig med pussar i hela mitt ansikte så det var väl... okej... men fan vilket skithumör jag har varit på idag. Noll tålamod! Självklart blir allt värre då och Ossian började med att kasta ett diadem i toaletten, sen var morgonen förstörd för min del.

Vi åkte till Katrineholm nu på förmiddagen. Det kändes som det lättaste alternativet, Då kan han vila i bilen och sen sitter han still i vagnen när vi går i affärer för då har han ändå så mycket att titta på, och så blev det också. Vi hann med H&M, Lindex, Åhléns och apoteket innan klockan blev dags för lunch och vi åkte hem, värmde köttfärssås och makaroner från kylen och nu hoppas jag att han har somnat!!! Ingen lunch för mig, två glas vatten, för jag ska också sova!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Vem har sagt att det är roligt att sova hela nätterna? När man kan leka..? Jag kan känna igen den där tröttheten som drabbar en, jag kommer fortfarande ihåg hur jobbigt det var att inte få sova - även om det var några år sen nu ;) Men du var glad minsann (precis som Ossian verkar vara) och det är väl så man får se det. Vilken tur att du har en glad och pigg unge, full av lust att upptäcka världen och som överöser sin trötta moder med pussar när han tycker att hon bör vakna!Och vilken fantastisk tur att han har just dig till mamma :)

2011-08-04 @ 17:53:55
Postat av: Victoria

<3 puss!

2011-08-04 @ 23:06:31
URL: http://wiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0