Check!

Så var den ÄNTLIGEN slut! Helgen jag har kännt en skräckblandad förtjusning inför! KUL att få på ett tak, SKITJOBBIGT att folk jobbar på mitt tak i 12-13 timmar. I sträck! Var klär man på sig? Var lägger man barnet? Var tänker man? Sjukt flitiga har dom varit, killarna som har jobbat hos oss! Helt sjukt! Är mycket imponerad och förundrad över att det som nyss var platt och täckt med presenningar numera har formen av ett tak! Ett ganska högt tak dessutom!

-"Vilken jävla vind vi kommer få" utbrast min snickerskille igår. Jo, det kan man ju lugnt säga. Där kan vi peta in både takbox och fula tavlor! ;)

Idag har Ossian haft sin skitdag deluxe! Han är lite snorig, TRÖTT, längtar efter sin pappa och längtar efter att få vara hemma först och främst tror jag! Vi måste se till att vi får en kväll i veckan då både jag och Pether är inne med honom och bara är. Inget takjobb! På tisdag börjar min löparkurs, ska bli sjukt kul!!!! Och på torsdag kommer min mamma!! <3

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Grattis till ett nytt snyggt tak!! Ska bli kul att se på torsdag!

Ska du börja träna nu - organiserat! Vad du är bra!!

Ska bli så himla kul att ses på torsdag, hör av mig närmare om vilken tid :-)

2011-08-29 @ 19:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0