Bakisdag!

Har haft huvudvärk och kännt mig helt bakis hela dagen! Började morgonen med en gigantisk receptalvedon till mina scones och den hjälpte faktiskt! Konstigt nog... ;) När Ossian sov passade jag på att vila lite jag också men jag kunde verkligen inte somna! Var ute en timme efter hans vila tills det började regna och den timmen hjälpte nog mer än alvedon och vila tillsammans! Gud vad skönt det var! Att vi sedan fick äta pizza till middag gjorde inte heller någonting. Bestämde med familjen Tovered att vi skulle ses en annan kväll istället och vi beställde hem en gigantisk familjepizza med bacon, salami, champinjoner, lök och paprika! GUD VAD GOTT!!! Minns verkligen väl när Pether kom på att vi faktiskt hade fått barn och numera kunde beställa familjepizzor! Då var inte Ossian gammal alls och ändå har det dröjt ända tills nu innan vi köpt en. Köpte godis och cola också så när Ossian somnar ska vi svulla! Jag gick och la honom redan vid åtta och har fått gå in och sitta hos honom en gång efter det. Nu är Pether inne för han vaknade igen! Han är väl inte van vid var sängen står, skrutten. Tänk om jag skulle passa på att ta fram godiset....... ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sjukt taskigt att plocka fram godiset först efter att Ossian lagt sig tycker jag!

2011-08-20 @ 22:26:25
URL: http://ziggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0