Vårkänslor!!

Först är jag helt sjukt förälskad i mina vänner idag. Det är iofs inte så sjukt i sig - jag råkar ju ha dom bästa av dom bästa i min närhet. Jag saknar alla jag inte träffar så ofta, jag saknar min familj (ja, inte min nya familj alltså) och jag saknar söders uteserveringar. Jag saknar en latte i solen och jag saknar solglasögon på fiken.

Jag vet att jag ska vara glad egentligen. Jag har en fin kille som vill bo med mig, gifta sig med mig och skaffa barn med mig. Jag har den grymmaste ungen - alla andras ungar må vara hur bra som helst men min blev bäst! Så det så. Jag har ett hus. Jag har en bil. Jag har en grill! ;) Jag skulle aldrig byta bort något av det här men jag skulle vilja flytta det lite, ungefär 15 mil, kanske 17. 17 blir perfekt. Då kommer jag nog ut till Värmdö någonstans. Ett fint litet hus, kanske 150 kvadrat. En tomt på ungefär 3000 kvadrat. Inte mindre än 2500 iallafall. Jag kräver inte så mycket. Helst inte dyrare än att jag har råd med det. Och en till bil. Vi måste ha en till bil om vi ska flytta. Så jag kan åka till skolan. Eller så jag kan åka till Jeanne och åka med Jeanne till skolan. Eller ett busskort. Jag kan klara mig på ett busskort om jag får flytta till Stockholm igen. Så jag bara föreslår nu. Om jag typ öppnar ett konto. Ett Stockholmskonto. Kan inte ni som har lite extrapengar över sätta in dom på det kontot då? Ett par tusen, kanske tio, i månaden. Det skulle vara såååå bra! Så ses vi lite oftare! Ska vi säga så?

Kommentarer
Postat av: C

Saknar dig också vännen!

Hoppas det finns många snälla människor därute, så ni snart flyttar upp igen! :)

Puss!

2011-04-09 @ 16:33:40
Postat av: Emelie

Jag tänker INTE bidra med några kronor!

Förstå hur trist jag skulle ha det till och från skolan om ni flyttar! Om ni prompt ska flytta så gör det efter examen i så fall ;)

2011-04-09 @ 18:02:45
URL: http://ziggan.blogg.se/
Postat av: mamma :)

Du är både nytänkande och kreativ min kära dotter! Vilken fantastisk idé att efterlysa ett litet anspråkslöst månatligt bidrag till förmån för er flytt till Värmdö! Åhh, vad det skulle vara roligt!

Jaa, jag hoppas på många, generösa och kontinuerliga bidrag!

Eller vänta nu... tänkte du att vi också skulle...?

2011-04-09 @ 18:33:58
Postat av: Annie

O då kan ju alla givmilda människor skänka en slant till mig också! När dom ändå håller på! :o) Vi måste ju ta oss runt 45 mil uppåt...

Puss!!!

2011-04-09 @ 18:46:17
URL: http://zaharaa.blogg.se/
Postat av: clara

jag vill också ha allt de där... och en lägenhet i new york, paris, och va mer?? los Angeles???

2011-04-09 @ 20:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0