Soon...

Har faktiskt skrivit klart tentan idag, och inte bara det - redan på förmiddagen!! Är missnöjd med en formulering som jag ska fila lite på under kvällen men annars är den perfekt! Är rätt nöjd faktiskt vilket är livsfarligt att vara! Då saknas den där extra starka paniken när man ska kolla tentaresultatet....
Har hunnit med en fika också hos Moa med henne och Veronica, helt barnfria allihopa! Sjukt mysigt, man gör det alldeles för sällan! Bestämde att vi ska grilla här på fredag, min stora ärofyllda födelsedagskväll! ;)
Handlade på vägen hem så ikväll blir det en soppa med chorizo och risoni. Förhoppningsvis smarrigt men det lär ni ju få veta lite senare!
Pether och Ossian är kvar utomhus, jag höll på att blåsa bort när vi försökte reda ut exakt hur mycket vi ska gräva bort för att få plats med vår nya garageuppfart. Ganska mycket verkar det bli - Pether vill ha plats för tre bilar i bredd. Det är nog smart med tanke på att vi har två(!?).

Känner mig helt matt idag. Ossian har snurrat hela natten och stulit min kudde - tack så mycket! Där fick jag för att jag längtade efter en unge i sängen!! ;)
... nää.. middag var det ja..

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Härligt att du blev klar med tentan så tidigt! Klart att den blev bra, självklart blev den alldeles lysande! Vad mysigt att ni grillar på fredag, har du beställt sköönt väder? I morgon blir det väl storm eller något liknande? Inte ett dugg skönt - dessutom regn... Aprilväder.

I morgon får jag prova min nya bil :) Kuul!

2011-04-06 @ 20:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0