Slow ride

Är så trött idag att allt känns som att det går i slowmotion. Har suttit av världens tråkigaste föreläsning vilket bara känns som timmar förbrukade av mitt liv. Har faktiskt inte lärt mig ett dugg på de här två föreläsningarna vi haft på kursen. Sista föreläsningen/seminariet är på fredag och jag tror inte att jag kommer bidra med min närvaro. Känns bättre att sitta hemma och fundera över hemtentan eller kanske till och med skriva...! Jag vill bli klar så snart som möjligt så jag kan vara helt ledig länge innan den 28:e då nästa kurs börjar.

Har haft kvalitetstid med min unge under eftermiddagen, en mening jag aldrig trodde jag skulle säga. Vad gör man när man går i skolan eller jobbar? Man har kvalitetstid när man kommer hem. Rolig tid då man inte ska ha konflikter. Än så länge har vi inte så stora konflikter, det är ju mer typ "ät inte jord" eller "dra inte ner lampan i golvet". Lagoma konflikter. Idag har vi byggt Duplo tills vi båda stupade. Ossian sover fortfarande och jag försöker hålla ögonen öppna. Skulle verkligen vilja ha ett tips på vad man kan göra på eftermiddagen så att man blir lite piggare. Godis är ju typ uteslutet. Amfetamin också. Typ. Tänk nu på att jag inte sovit en hel natt på 14 månader. Hur blir man pigg? Hur ska man orka?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det första du kan testa är att INTE ha honom i din säng om nätterna ;) Då sover du förmodligen bättre och kanske blir piggare på eftermiddagen :)

2011-04-12 @ 20:03:11
URL: http://ziggan.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tsss... tror jag blir tröttare av att springa fram och tillbaka till hans sovrum hela nätterna ;) Han sover ju bara hos oss kanske två timmar. Men någon poäng kanske du har där. Kanske. :P

2011-04-12 @ 20:24:22
URL: http://wiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0