Skitkväll

Nattning, 1 h och 15 min - check! Fy faan vad värdelöst. Hela kvällen blir helt fel för alla inblandade. Ja jag vet - mest för Ossian men vafan! För oss också!
Har kollar lite på "Du är vad du äter" blandat med hockey och spring fram och tillbaka till Ossians rum och gos i soffan. Också med Ossian eftersom vi vek oss efter en halvtimme och tog upp honom igen. Vad säger man om det?

Jag blir så jävla sugen på godis av Anna Skippers hetsiga förbud mot allt. När jag bodde i Sthlm brukade jag träffa Anna på torsdagskvällarna, kolla på Anna Skipper och svulla. Oh lovely thursdays! Anna kan jag inte träffa när jag vill, inte kan jag svulla heller men det näst bästa. Smaksatt mineralvatten och nötter! Dagen till ära dricker vi Ica´s Äpple och päron-vatten och äter en sjukt god nötblandning. Jag vet att det är massa kcal i nötter också men det är iallafall bra saker också! Typ bra fett. Bra snack.

Bild från OLW

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra snack Vickan!! ;) pöss

2011-04-08 @ 13:00:50
Postat av: C

Bästa nötmixen!!

2011-04-09 @ 09:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0