Påskpresent!

Snart är det påsk! Ska bli såå mysigt! Familjen kommer hit och jag får förhoppningsvis äta lamm tills jag får köttkoma! Älskar lamm!!! Sitter och letar påskpresenter till Ossian. Han får inget godis i sitt påskägg än så länge, möjligtvis riskakor och russin. Jag däremot vill lätt ha godis i mitt påskägg!! Gott och blandat och Marabou Polka. Shit vad gott! Jag är sjukt godissugen idag och syndade med en kvarglömd dumle till kaffet i eftermiddags. Men herregud, 38 kcal tror jag det var i en dumle, det är ju mindre än i en mums-mums som annars är grymt som bantargodis! ;) Har hittat detta än så länge:

Ska försöka få Ossian att gilla en annan snuttefilt än den kossan har har - en som inte går att köpa förstås. Prenumerationsgåva från Vi föräldrar men den här kanske kan duga! ;)
Nya fina nappar...


Fin haklapp som går att diska i maskin, love it!!


Bilder snodda från Mam´s facebooksida och Jollyroom.se


Kommentarer
Postat av: mamma :)

Gosig kossa :)

2011-04-06 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0