Long lost love

Tänk att jag har så mycket roligare saker för mig än att sitta här och häcka. Idag har jag äntligen varit och klippt mig till exempel. Jag har köpt en kofta till halva priset på MQ och jag har fikat på Gunnarssons. Lovely! Svinigt god GI-macka med philadelphia och kalkon, efter nyttigheterna blev det morotskaka och limecheesecake. Splittat med bästa Anna som kom och fikade med mig och mamma och följde sen med oss ut till Ingarö för att svulla mera! Prinsesstårta, grillat kött och klyftpotatis. Gud-vad-gott!!!

Imorgon lunchar vi hos Malin och Christoffer innan vi åker hemåt, men snart är jag uppe igen!! Var och tjuvkikade på ett hus som var till salu idag, 5,5 miljoner var utgångspriset - alltså ingenting för oss. Men det är ju gratis att titta. Och att försöka påverka Pether. Om vi bara kollar asdyra hus kanske han med glädje hostar upp iallafall 3 miljoner till vårt nästa hem! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0