Lägg till på listan

Sitter och skriver hemtenta idag. Är inne i min första timme och redan fått en sida gjord. Jag har totalt skalat av all prestationsångest på den här tentan. Jag tycker den är sååå tråkig! Tänk vilken lycka om den kunde bli klar idag! Sen får man bara hålla tummarna för att den blir godkänd också...

Det ska bli fint väder hela veckan och jag blev så sugen på att åka till Parken zoo med Ossian. Parken zoo som är dumma i huvudet och inte öppnar förrän den 7 maj?! Det är ju fint väder NU! Det är ju NU jag vill åka! Lycka att dom har öppet över påsk. Eller inte. Då lär det ju vara proppfullt! Nä, skärpning! Kanske får peta in skansen efter påsk istället, det skulle ju vara mysigt det också! :)

Vi måste iallafall åka och köpa en sandlåda den här veckan. Vi var ju hos Malin och Christoffer igår, kollade på vigselringen och bröllopsfoton och längtade lite till deras "riktiga! bröllop så vi får komma och kasta ris och torka tårar och dansa hela natten! Ossian struntade blankt i allt vad bröllop hette och bänkade sig i sandlådan för en liten grillkorvspaus och gungpaus. Malins trädgård var ju rena gröna lund jämfört med vår tråkiga. Så jag antar att när tentan nu blir klar, senast imorgon, tar jag med mig min familj till skolan, lägger tentan på lådan, köper ett par tentaskor, kanske en tentalunch och en sandlåda.

Utflyktsmål - Eskilstuna!! Oh happy day...

Men. Vem kan låta en fining som den här (som för övrigt sov mellan 21.30 och 05.55 inatt. Alldeles för lite!!) vara utan sandlåda?? Inte jag...


Kommentarer
Postat av: Annie

Finaste Ossian!!

2011-04-18 @ 11:25:56
URL: http://zaharaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-18 @ 18:36:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0