Kanske att den påskgula pannacottan inte r...

img_4664 (MMS)

Kanske att den påskgula pannacottan inte riktigt gör sig rättvisa med en iphonekamera men den var fin. Och påskig. Och god! Även om jag bara orkade hälften för att middagen var så god!!! Lammstek, potatisgratäng och halloumisallad med lönnsirapsdressing. Bilder och recept får nog vänta tills imorgon.  Nu ligger jag i sängen bredvid Ossian. Morbror Niklas har lånat Ossians rum och jag försöker hålla mig vaken tillräckligt länge för att hinna säga godnatt till Pether... Har en efterlängtad och välförtjänt sovmorgon imorgon bitti. Ska bli så skönt!! Och när jag vaknar ska Ossian få sitt påskägg!!!!  Glad påsk igen alla fina! Puss


Kommentarer
Postat av: mamma :)

Kan intyga att middagen var såå god och efter den åt jag upp hela min påskgula pannacotta :) Mums!! Den vill jag varmt rekommendera!

2011-04-24 @ 21:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0