Hur många Ave Maria behövdes egentligen?

Idag har vi sonat våra synder. Ossian har ju som bekant lärt sig att zappa... Han kan slåss också. Och skrika när han inte får som han vill. Högt! Jag har varit lite (läs mycket) bekymrad över hans nya kunskaper, det är ingenting alls som jag direkt är stolt över. Självklart är det ju hans pappa som lärt honom alla dumheter så idag lärde jag honom något nytt, något vi kan vara stolta över att han kan!!!

Stolt prins!

Hur kul kan det egentligen vara att dammsuga..?

Noggrann måste man vara...

Iakttagen liten skrutt <3

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Toppen med städhjälp.

men sååå god mat du gör hela tiden..

jag blir så hungrig!!

kram

2011-04-04 @ 22:17:58
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Anna J

Hahaha!!! Härliga unge! <3

2011-04-04 @ 23:10:25
URL: http://annalainen.blogg.se/
Postat av: anna l

åhh va söt han är , med osammanhängande mittbena och allT!!! hahahaha

2011-04-05 @ 10:11:26
Postat av: C

Men söööt! <3

2011-04-05 @ 18:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0