Helgen

Har haft en så mysig helg med mamma och pappa här!
Ossian blev lycklig som vanligt och flyttade in i sin mormors famn och visade sin morfar huset många gånger med hans pekfinger i ett fast grepp i Ossians lilla hand! <3 Gos!

Pether blev sjuk igår kväll och har fortsatt vara sjuk idag vilket har drabbat mitt tentaskrivande ganska hårt. Mitt bloggande också för den delen. Jag är så trött! Trött på skolan och trött på att vara trött. Längtar så mycket efter sommarlov och att få vara mammaledig igen och inte tänka på tusen andra saker samtidigt. Åka hemifrån och inte ens tänka på tvätten eller dammsugningen. Vilken dröm! Mina prioriteringar har flyttats lite det senaste året..

Så typiskt att Pether blev sjuk just nu, mitt i tentaskrivning (vilket iofs är typ jämt den här terminen) och imorgon skulle vi tagit fästingvaccin vilket man inte får om man är sjuk och så ska vi lämna bilen på omlackering och hämta hyrbil. Blir ju sådär kul att göra allt sånt själv med Ossian om Pether mår sunk.


Idag skulle vi ha ätit thaiköttbullarna som vi inte orkade i fredags men det kändes helt menlöst att laga mat till bara mig och Ossian så jag gjorde färsbiffar av köttfärsen som vi skulle ha o frysa in. Ossian åt en halv färsbiff med potatis till middag och då fick jag och Pether cravings och gjorde typ någon variant på hamburgare. Verkligen "man tar det man har hemma-hamburgare". Vitt formbröd, barbecuesås, färsbiff, sallad, rödlök, senap och ketchup. Smarrigt! Potatis och morötter till.


Kommentarer
Postat av: Anna

Mysig helg gumsan!!! Längtar tills vi ses;)

2011-04-03 @ 21:57:16
Postat av: Anna J

Mysigt.

Hoppas det går bra med alla ärenden idag!

Kram

2011-04-04 @ 06:31:49
URL: http://annalainen.blogg.se/
Postat av: Anna J

Mysigt.

Hoppas det går bra med alla ärenden idag!

Kram

2011-04-04 @ 06:32:08
URL: http://annalainen.blogg.se/
Postat av: mamma :)

Jättemysig helg! Så roligt att få vara mormor :)och tänk att jag ska få tillbringa flera dagar med mitt fantastiska barnbarn i juni!

2011-04-04 @ 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0