Grattis till mig!!

Jaaa!! Idag fyller jag åååår!!!
Nej, riktigt så kul är det faktiskt inte längre och om jag ska vara ärlig så har det varit den utlovade sovmorgonen som jag mest sett fram emot med den här dagen! Nu ska vi ju också grilla ikväll med några kompisar, det är ju alltid trevligt så nog är det kul att fylla år!! ;)

Ossians skrik väckte mig som vanligt, när han skrek vid kvart i nio så bestämde jag mig för att gå upp. Doften av nybakat kan ha bidragit litegrann... Jag fick en stooor kram av in fina unge, en lite mindre av min fina kille (han längtar liksom inte lika mycket efter mig på två timmar som Ossian gör) och en god frukost med nybakta scones och marmelad! Gott!!


Jag fick ett kuvert av Emelie igår också som inte fick öppnas förrän idag så efter frukosten sprättades det upp!! TACK!!!! Ibland får man verkligen presenter som är mitt i prick! Tre 30 minuters massagebehandligar hos Emelie herself! Mycket välbehövligt!!


Med eftermiddagsposten kom ytterligare ett paket, från finaste Anna! Både till mig och Ossian! Tänk att det är så kul att få snigelpost, känns så genomtänkt på något sätt!




Nu står morotskakan i ugnen, Ossian sover och Pether har precis satt ihop grillen. Jag ska göra kaffe och vänta på att det blir dags att åka in till Katrineholm och lämna tillbaka skitvolvon och hämta finsubban! Som jag har längtat!!
Skumpan i kylen och rödtjutet på bänken. Ses i dimman!

Kommentarer
Postat av: Annie

Grattis igen finis!! ♥

2011-04-08 @ 13:57:08
URL: http://zaharaa.blogg.se/
Postat av: mamma :)

Hoppas du är nöjd med födelsedagen och att vårens grillpremiär blev riktigt lyckad!

Massor av grattiskramar från oss :)

2011-04-08 @ 21:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0