Glömde...

...helt bort att jag hade en blogg idag. Var i skolan på den bästa föreläsningen hittills under kursen, Magnus var i sitt esse! ;) Gjorde sjukt roliga övningar, grundade på en verklig konflikt vilket bara gjorde övningarna ännu mer - tänk att det kanske är sånt här jag ska hålla på med sen! :D
Kom hem, finingen hade vaknat, och vi gosade och gosade och gosade! Herregud vilket underbart barn jag har! Finaste ever! Har handlat, dammsugit, busat och börjat med middagen inför imorgon!
Imorgon kommer mamma och pappa och hälsar på och jag gör världens godaste lammchiligryta! Den blir ju sjukt mycket godare om den får bli klar idag så den har stått och kokat i 2 timmar och 40 minuter än så länge. Shit vad gott! Dubbel sats gör jag också så vi kan äta den en middag till.
Vi skulle ha ätit thaiköttbullar i kokosmjölk idag med efter en seeen lunch och matlagning hela eftermiddagen var varken jag eller Pether sugna på middag. Ossian fick fiskbullar, oh happy day! Han älskade det! Precis som sin mamma.. :)
Iallafall... Vi känner inte riktigt för middag så nu står varma mackor i ugnen och grytan på spisen.
Happy friday!!

Kommentarer
Postat av: mamma :)

Åhh vad gott det ser ut... Ska bli så kuul att ses i morgon :)

2011-04-01 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0