Glad påsk!

Undrar hur många rubriker som börjar med just den frasen idag!
Pether fick sovmorgon, jag bakade bröd och morotskaka och frukosten är typ precis avslutad. Ledig dag när den är som bäst! Nu väntar vi på mamma, pappa, Niklas och farmor och Ossian sover, vilket möjliggör ett intensivt Pippi Långstrump-tittande för de trötta småbarnsföräldrarna.

Ikväll ska vi äta lamm, mitt absoluta favoritkött! Det enda köttet som är riktigt gott när det är rosa, allt annat kött ska vara brunt och genomstekt. Potatisgratäng med massa vitlök i, kanske en halloumisallad med sjukt god lönnsirapsdressing och pannacotta till efterrätt. Borde nästan ta betalt av mina gäster ikväll tror jag! ;)

Hoppas på en till uppdatering, minst en, under dagen. Jag måste ju iallafall visa er den nya vagnen!!!!

Sjukt sött - och sjukt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0