Finally!!

Åååh vilken härlig dag det har varit idag, såå klyshig och familjig! Just gotta love it!

Pether skulle vara hos naprapaten halv elva så jag och Ossian hängde på, gick och lämnade min tenta och reklamerade ett par byxor på polarn - utan kvitto, fantastisk affär!! Hann inte mer än kolla in MQ och JC så ringer han och är klar! Åkte till Tuna Park och åt lunch, värsta ceasarsalladen som var lite för god för att hinna ta kort på/en son som var lite för skitsur för att jag skulle ha tid att ta kort. Ett paket russin före maten och tre(!!) pannkakor med sylt fick honom att sitta still en stund medan Pether åt så att de kunde promenera runt Tuna Park och jag fick äta ifred!!! Helt ovanligt och så himla skönt! Jag som aldrig har velat sitta ute på restaurang eller fik själv tycker helt plötsligt att det är jätteskönt! Gick in på MQ och hittade en vårjacka till 50% rabatt! TUR att barnbidraget rullade in idag! Ossian och Pether hittade en familj med tvillingar som dom hängde med utanför affären och jag fick lugn och ro även där!!!

Efter Tuna - Babyproffsen. Alltså ni förstår ju att det här var min dröm!!! Vi provade sittvagnar. I loved it! Jag fick tydligen glömma Mountainbuggy swift för den var trång. Skit också. Men jag SKA köpa Urban Jungle någon gång i min föräldrakarriär. Förhoppningsvis om inte alltför länge... ;) Vi provade en City Select av nåt slag, små hjul. För små för min smak. Och en Brio Race som vi provat flera gånger förut. Och som jag körde på pricerunner när vi kom hem. Och som var nedsatt med 25% på Babyland. Så! Pappa köper en imorgon efter jobbet. Om dom finns kvar. Om dom inte finns kvar så är vi tillbaka på noll. Och jag kanske måste tröstshoppa en Urban! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0