En snabbis

Har precis kommit hem från Katrineholm där vi lämnade bilen på omlackering efter att en dumjävel kört in i oss. Hämtat en vidrig hyrbil har vi också gjort, en Volvo V70. Skitbil! Trång, okänsliga pedalen och fullkomligt obekväm och plastig. Enda positiva var väl att det var en 2011 så vi får åka en ett år nyare bil än vad vi är vana vid. Men nej fan det kan inte ens klassas som ett litet plåster på såren! Jag vill ha min Subaru!!!!!
Nu står tentaskrivning på schemat för resten av dagen eller dagarna för den ska in på torsdag morgon och jag har inte ens skrivit en rad. Men jag var ju tvungen att berätta att trots min svullarvecka har jag gått ner 0,6 kilo!!

Det är ju helt sjukt! Jag som hade sån ångest att jag inte ens ville ställa mig på vågen imorse! Men så kan det gå! -1,6 hittills alltså på tre veckor. Det kan väl vara ok...

Håll tummarna får mig idag nu, minst två sidor vill jag hinna få ihop!


Bild från söndagens frukost... mmm...


Kommentarer
Postat av: mamma :)

Grattis till minuset på vågen! Bra jobbat! Kändes som att jag gick upp två kilo efter all mat hemma hos er i helgen :)

Lycka till med tentan nu - hoppas Pether känner sig bättre så du kan plugga på!

2011-04-04 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0