19:2

Jag är rätt medveten om mina vuxenpoäng vid det här laget. Ganska nöjd med dom också. Speciellt föräldradelen, den är jag mycket nöjd med, att jag fick en liten fin unge som bor hos mig. Mys! <3 Men trots alla mina vuxenpoäng känns det ändå idag som att jag har gjort det vuxnaste av det vuxna och bytt bank! Så hejdå Nordea som jag har haft sen jag föddes och hej SEB som jag tror är en skitbra bank men det återstår att se! Vi har öppna t ett gemensamt sparkonto och ett sparkonto till Ossian också. Vi sparar ingenting till honom nu, känns helt värdelöst att spara pengar från försäkringskassan eller mina lånade pengar från CSN, då är det bättre att vi kan vara hemma längre och spara mer sen när vi båda jobbar.
Jag och Moa gick på en långpromenad på morgonen, Ossian somnade och med det sabbades hela dagen för honom. Han somnade en stund när vi åkte in till banken, en stund på vägen hem och sen dess har han gråtit. Ja, inte nu förstås för nu sover han. Precis som jag ska göra snart.

Vi har haft utemiddagspremiär ikväll. Såå skönt! Pether tvättade våra äckliga utemöbler med bilschampo i förmiddags och all svettlukt försvann. Fattar inte hur plast kan suga åt sig en lukt!? Sjukt äckligt var det iallafall men nu är det jättebra! Ossian var med och sopade och städade altanen, måste verkligen köpa en liten kvast till honom.


Idag fick han en egen gräsklippare som han gick omkring med på cheapy när vi skulle kolla på sandlåda. Sandlåda fanns och gräsklipparen var kul så de båda fick följa med hem!

Vår smarriga middag! Grillad benfri fläskkotlett, marinerad sen igår kväll i världens bästa marinad! Grillad ananas, Lohmanders bea, sallad med tomat, rödlök, olivolja och balsamvinäger!


Kommentarer
Postat av: mamma :)

En sandlåda, det allra roligaste som finns! Sand och vatten är ju såå härligt! Jag vill också vara med :)

2011-04-20 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0