1258

Sen gav jag upp! Efter lunchen blev det inte alls mycket skrivet utan jag ledsnade, gick ut till Ossian och byggde klossar istället - Mycket roligare!! Vi har busat och gosat hela eftermiddagen och nu har jag lagt honom i sängen. Tyst är det där inifrån så jag tror att han sover men jag vågar nog inte riktigt kolla än...
Gjorde en sjukt god sallad till lunch. Isbergssallad, tomater, röd paprika, rödlök, parmesanost och kyckling. Balsamvinäger och den nya goda ceasardressingen på. Mums!
Provade mina gamla sommarshorts idag också. Visst att jag var rätt så nybliven mamma när jag köpte dom så det kanske inte är så konstigt att jag kan ta av mig dom utan att knäppa upp knappen!!!!!


För mig är det stort iallafall!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0